background

Grote brand verwoest woning Beekstraat Epe

Geplaatst op 09 februari 2014 door ADMIN

Epe – In de nacht van zaterdag op zondag is er brand uitgebroken in een woning aan de Beekstraat. De brandweer kon niet voorkomen dat de woning volledig afbrandde. Twee bewoners van de woning zijn gewond geraakt bij de brand.

Om kwart over vijf ontving de brandweer van Epe de melding van een woningbrand in Epe. De brandweer trof de bewoner van de woning bewusteloos aan bij de voordeur. Twee bewoners met met rookvergiftiging overgebracht naar het ziekenhuis in Groningen. Omdat het niet duidelijk was of er nog meer personen binnen waren is de brandweer de woning in gegaan. En snel liep de temperatuur hoog op en moest de brandweer zich terug trekken. De brandweer heeft uit de woning een hond kunnen redden.

De brand is ontstaan in de keuken van de woning door een oververhitte koffiezetapparaat. Dit blijkt uit forensisch onderzoek van politie en brandweer.

Volgens de brandweer is er een kleine hoeveelheid asbest vrijgekomen bij de brand.

Update 14/02: Informatie toegevoegd na aanleiding van reactie brandweer

img_2096


 

Laat een reactie achter

Laatste melding

Links